Ontdek interessante dates in de regio Oost-Vlaanderen
Ik hou van eenvoud en echtheid. Geen grote woorden, wel aandacht voor elkaar. Ik ben iemand die kan genieten van een rustige ochtend, een goed gesprek en samen iets kleins doen dat toch bijzonder voelt. Ik geloof dat aantrekkingskracht groeit door vertrouwen, humor en wederzijds respect. Ik sta open voor kennismakingen die niet gehaast zijn, maar wel oprecht.
Oost-Vlaanderen
Ik ben iemand die zich niet snel blootgeeft, maar als je eenmaal binnenkomt, blijf ik hangen. Ik hou van echte aandacht, van lachen zonder reden en van gesprekken die onverwacht dieper gaan dan gepland. Ik zie mezelf als vrouwelijk, spontaan en licht ondeugend, maar altijd op gevoel. Geen haast, geen druk — alleen kijken of er iets ontstaat dat je niet kunt forceren. Soms begint iets moois gewoon met durven reageren.
Om gelijk maar eerlijk te beginnen heb ik het gevoel dat het niet zo heel veel zin hebt wat ik opschrijf, ik heb hier eens wat rond gespeurd en jeetje wat een mooie en goede advertenties, de ene vrouw nog mooier dan de andere. Maar goed ik zal proberen positief te blijven want dat zit op zich altijd wel in mijn aard. Verder kan ik wel wat onzeker zijn maar eenmaal op me gemak zal je snel een andere kant van me zien. Voor ik het trouwens vergeet ik heet Ansje ik ben 23 jaar geleden geboren en nog steeds wonende in Erwetegem en heb nog nooit echt een relatie gehad, ik ben zelf erg druk geweest met studeren maar ben vorig jaar afgestudeerd en ben druk op zoek gegaan naar een baan. Ik ben inmiddels helemaal gesetteld heb me baantje me huisje me boompje en ja zelfs mijn beesje, en wel mijn kater Onix. En heb dus nu wat meer tijd voor een leuke vent. Ben je dus niet allergisch voor huisdieren en voor een lieve meid, vind je het leuk om knus thuis te zitten met “the girl next door” en verwacht je niet dat ene foto model te vinden.. dan hoop ik echt dat ik toch iemand in mijn mail box tref.
Hey, hier Tanja en zoals je in de titel kunt zien ben ik moeder van een superlief jongetje van 4. De vader is niet meer in beeld, wij wonen dus met zijn tweetjes in Oostakker. Ik heb met alle liefde mijn leven op mijn zoontje aangepast en zo goed ik kon voor hem gezorgd. Nu dat mijn zoontje wat ouder word hoop ik wat meer tijd voor mezelf te krijgen. Het lijkt me heerlijk om iemand te leren kennen die samen met mij van het leven wil genieten, regelmatig af te spreken en verder gewoon te kijken hoe de dingen zullen lopen. Als dit je aanspreekt, stuur me dan een berichtje.
Ik ben een nette vrouw, met humor maar kan ook een serieuze vrouw zijn. Wanneer ik met werk bezig ben (Advocate) dan ben ik gefocused and in control! Ik ben verder een super lieve en rustige vrouw en ik zou alles voor je doen maar zolang je niet overdrijft. Ik hou wel van wat humor en lachen en ik maak ook hier en daar wel wat grapjes. Ik hoop een lieve man met humor te vinden en voor een mooi leven mee te beginnen.
Sommige mensen leven met hun voeten op de grond. Ik liever met één voet in de zee en de andere in een danspas. 🌊💃 Ik ben Danizia, 56 lentes jong, geboren onder het teken vissen, dromerig, intuïtief en een tikkeltje onvoorspelbaar (op een leuke manier, beloofd). Na een mooi hoofdstuk als weduwe geloof ik dat het leven nog veel zachte verrassingen in petto heeft. Overdag begeleid ik mensen als creatief coach, en ’s avonds vind je me vaak met een glas wijn, wat jazz op de achtergrond en een schilderdoek voor me. 🎨 Ik hou van markten op zondag, kleine stadstuintjes vol geurige kruiden en gesprekken die te mooi zijn om af te breken. Ik val niet op perfecte mensen, ik val op échte mensen. Iemand die kan lachen met zichzelf, stil kan worden bij een zonsondergang, en mijn neiging tot dagdromen niet te snel probeert te ontwarren. Ben jij iemand die voelt in plaats van redeneert? Dan denk ik dat we al op dezelfde golflengte drijven. 🌙✨
Ik ben Wiebke, 57 jaar, een kreeft in hart en ziel: gevoelig, loyaal en rechtuit. Het leven heeft me mooie dingen gegeven, maar ook lessen die ik niet meer vergeet. Na mijn verlies heb ik geleerd om sterker te staan, maar mijn verlangen naar verbinding is nooit verdwenen. Ik werk in een brouwerij en ja, ik proef ook écht graag 😉 en in mijn vrije tijd vind je me dansend in de keuken, experimenterend met nieuwe recepten of verdiept in de Noorse taal (vraag me niet waarom, dat is een verhaal op zich). Ik hou van warmte, humor en gesprekken die verder gaan dan het oppervlakkige. Vertrouwen komt voor mij niet vanzelf. Mooie woorden alleen zijn niet genoeg. Maar als jij eerlijk bent, geduldig en durft te laten zien wie je écht bent, dan geef ik dat ook terug, oprecht en zonder spelletjes. Denk jij dat jij degene bent die liever bouwt dan belooft? Dan ben ik benieuwd naar jou.
Wat ik het meest mis, is de liefde en intimiteit die volgens mij vanzelfsprekend zouden moeten zijn binnen een relatie. Dat gevoel is al een tijd weg en ik verlang ernaar om dat opnieuw te mogen ervaren, met iemand die oprecht is en weet wat hij wil. Ik werk als adviseur in een reisbureau, dus reizen zit in mijn bloed. Of het nu een citytrip is, een zonnige bestemming of gewoon even eruit met goede vrienden, ik geniet ervan om nieuwe herinneringen te maken. Maar sommige momenten zijn gewoon mooier als je ze kunt delen. Lijkt het je fijn om mij rustig te leren kennen en samen te ontdekken of er een klik is? Dan hoor ik graag iets liefs van je.
Ik ben Lindah, 56 jaar, een vrouw die houdt van gezelligheid, aandacht en samen genieten. Na een periode alleen merk ik hoe fijn het zou zijn om opnieuw iemand naast me te hebben met wie ik kan delen, lachen en plannen maken. Wat ik echt mis, zijn de kleine dingen die een relatie bijzonder maken. Samen uit eten, een terrasje doen, naar het theater of gewoon een avondje op de bank met een goed gesprek. Aandacht voor elkaar, zonder haast, zonder spelletjes. Ik zoek een attente man die begrijpt dat tijd en oprechte interesse het mooiste zijn wat je iemand kunt geven. Ben jij iemand die graag samen beleeft in plaats van alleen? Dan hoor ik graag van je.
Ik ben Ludwine, 66 jaar, en ik sta opnieuw open voor iemand naast mij. Na een leven vol zorgen, liefde en verantwoordelijkheid is er nu ruimte ontstaan om weer aan mezelf te denken. Ik hou van eenvoud en gezelligheid, van een goed gesprek, samen lachen en genieten van kleine dingen. Een terrasje in de zon, een glas wijn aan het zwembad of samen koken zonder haast, dat zijn momenten waar ik gelukkig van word. Ik zoek geen perfect plaatje, maar een man die oprecht is, aandacht heeft en net als ik gelooft dat verbondenheid groeit door tijd en vertrouwen. Herken jij jezelf in rust, warmte en samen zijn? Dan hoor ik graag van je.
Hallokes, ik ben heel mijn leven single gebleven want ik heb nooit een echt toffe kerel ontmoet met wie het klikte. Wellicht zit hij hier tussen al deze mannekes, wie zal het zeggen? Denk je dat wij een match zijn? Meld je dan!
Geniet van het leven, dat is mijn tip. Want voor je het weet kun je het niet meer. Ik probeer bewust te genieten van de kleine en grote dingen: een fijne avond uit, muziek die raakt, samen lachen en gewoon onderweg zijn zonder haast. Alleen is dat leuk, maar samen is het toch net dat tikkeltje warmer. En als je dat kunt delen met een gezellige knuffelbeer, dan zeg ik: niet twijfelen. Ik heb mijn handtas al klaar staan, als je me oproept ben ik er zo. Haha. Liefs, Julieke
Ik ben een vrouw die niet een gezapig leventje wil leiden en manlief volgt in zijn doen en laten. Ik ben iemand die er op uit trekt en van het leven wil genieten, mocht dat niet met mijn vriend zijn dan maar niet en zoek ik gewoon naar iemand die dat ook wil.
Ik ben Margootje, 67 jaar, en ik geniet volop van deze fase in mijn leven. Geen haast meer, geen verplichtingen die moeten, maar wel ruimte om te doen waar ik blij van word. Ik hou van rust, warmte en echte aandacht voor elkaar. Ik zoek een man die ook begrijpt dat het leven mooier is als je het samen deelt. Iemand die kan genieten van kleine momenten, een goed gesprek, samen lachen en elkaar respecteren. Geen spelletjes, maar oprechte interesse en een fijne klik. Sta jij ook open voor een rustige, warme kennismaking en zie je het leven graag van de zonnige kant? Dan hoor ik graag van je.
Ik kan van mezelf zeggen dat ik een vrolijke,creatieve, zelfstandige vrouw ben. Met het overlijden van mijn man heb ik een zware periode achter de rug. Het was niet makkelijk maar na regen komt zonneschijn is mijn lijfspreuk. Ben inmiddels al te lang alleen, hier wil ik verandering in brengen. Het leven is leuker als je het deelt met zijn tweeën.. Ik sta open voor een nieuwe relatie, al moet dat wel groeien vind ik. Eerst maar beginnen met een kennismaking hier. Ik zoek een gelijkgestemde man, die lief is en normen en waarden kent. Leeftijd vind ik niet zo van belang, liefde kent geen leeftijdsgrens. Je houdt van leuke, spontane dingen doen, van vakanties tot aan uit eten gaan. Je bent netjes verzorgd en als je jezelf stylish kleedt is dat nog eens een bonus punt. Anders gaan we samen shoppen en help ik je wel, ook dat kan gezellig zijn.
Ben jij een echte charmeur en romanticus? Dan ben jij voor mij gemaakt! Ik wil graag een man leren kennen die weet wat hij wil, die ook weet how to treat a lady like a gentleman en dus ook nog het liefste een knuffelbeer is, van het allerhoogste knuffelgehalte. Of is dat te veel gevraagd? Tja, ik kan het niet helpen, ik wil voelbare warmte, liefde, genegenheid. Voel jij je aangesproken? Waarop wacht je dan? Liefs, Trudy xoxo
Ik noem Emmily ik ben van uit Oost-vlaanderen, Deinze. Ik zoek een leuke gezellige vent voor mij en mijn zoontje die is opgegroeid zonder vader. Ik ben gescheiden met de vader van mijn zoontje na dat hij erachter kwam dat ik zwanger was en hij dus ook vreemdging met iemand jonger.. Ik ben een hele goede mama heb altijd alles in mijn eentje gedaan en voor mijn zoontje doe ik alles. Ik kook ik poets. Ik doe boodschappen 1 keer per week en voor de rest heb ik mijn werk om mij bezig te houden en mijn lief zoontje. Ik hoop toch na al die jaren alleen zijn dat ik iemand trouw kan vinden die bij ons zal blijven voor de rest van ons leventje.. Xx Emmily
Ik ben al een lange tijd op zoek naar een leuke vrouw maar ik kom die maar niet tegen. Wat ik ook doe en waar ik ook ga. Ligt het aan mij?
Tja hier ben ik dan weer.. mijn 2de poging voor een vriendelijke eerlijke en betrouwbare man. Ik hou heel erg van humor en buiten gaan. Wandel heel veel. Hou van de natuur en heel erg van comedie films haha. Ik ben chefkok in mijn famillie restaurant. Ik lijk saaier dan ik ben.. Hopelijk wil jij mijn binnekant van het boek bekijken en niet alleen de buitenkant.?
Lana hier, 43. Ik ben een wat bredere dame maar is dat niet wat veel mannen mooi vinden? Ik hoop toch van wel hihi, want ik zoek een pracht van een vent voor dit breder vrouwtje. Ik ben single en uitgaand. Vrolijk en liefhebbend. Ik zoek een vrolijke betrouwbare vent voor een prachtige toekomst.
Deze website is alleen bedoeld voor bezoekers van 18 jaar en ouder. Wij gebruiken cookies voor metingen en analyse van websiteverkeer.